Avenyn!

Tjena!!
Galet grym dag i Gbg idag, sett många "kändisar" idag... Gick brevid Linn Olsson när vi skulle gå in på showen, sen kom Henrik Barry, sen kom Nellie Berntsson och sen har jag sett jätte många "kändisar"...
Kollade mest på Dressyren för jag shoppade i början så missade hoppningen... Men haft en helt awesome dag! Fick hem lite fina saker, imorn ska jag på Nordstan och då följer väl förmodligen mer saker med hem så väntar med att visa allt jag köpt tills jag kommer hem! Just so you know! Sitter just nu i min säng på hotellet Elite på Avenyn här i Gbg, är sjukt trött nu! Va på restaurang med la familia förrut och käkade också, va precis nere på seven eleven här på avenyn förrut och köpte godis och dricka. MYYYYS framför tv:n ❤

Jo i veckan nu så kommer ni få nya fräscha bilder för jag och Viggo ska ha photoshoot så de blir lite nytt här då! Fotas med nya grejjerna då!
Nu ska jag mysa vidare här så får vi höras mer imorn!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback