Måndag ♥

Helluu!
Måndag idag, början på ny vecka! Känner på mig att denna vecka kommer bli sådär awesome!
Fest med massa roligt folk imorn kväll, sen majbrasa. Ledig på onsdag och då ska jag väl bara va i stallet och kanske gå på stan och så. Torsdag stallet, tror det blir photoshoot då, sen är det fredag och då äre väl bara chill och i helgen kanske jag ska sova över med en kompis. Bra vecka med andra ord <3
Ska fotas med mina nya saker från gbg, så kommer väl bli en bilbomb här och NY header!
 
Imorn är dansen inställd och då skulle jag få sovmorgon... tror ni inte att jag ska till tandläkarn 07.40 då... gött :/
Men ska väl hem och chilla efter det för att dra till skolan lite senare då. Idrotten är också inställd så blir väl typ 2 timmars lunchrast eftersom att idrotten är efter lunchen! Rolig kväll imorn iallafall, ska kolla på film med la familia nu, mammas pojkar! Men vi får höras mer imorn eller senare ikväll! Hare gött! ♥
 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback