Varför gör jag detta ens?

Bloggen...
Jag undrar faktiskt ibland varför jag har en blogg, det händer precis ingenting. Hur mycket jag än vill, hur mycket jag än kan och hur mycket jag än orkar så blir det inge bra. Jag försöker, det gör jag, men jag får inget tillbaka. Vad ska jag göra för att få bloggen växa? Jag är trött på att vara kvar på denna låga nivå, for real. Så mycket tid som man faktiskt lägger ner även fast det kanske inte märks, jag sitter långt in på nätterna och lägger in nya designer för att ni ska stanna och faktiskt kolla, jag sitter och grubblar över vad jag ska skriva om fast jag egentligen inte vet vad ni vill läsa om. Vissa dagar har jag 30 läsare, ibland 5 läsare... vad ska jag göra för att den ska växa egentligen? Jag vill skriva långa inlägg, mer än gärna, men vad ska jag skriva om? jag kanske har ett jäkligt ointressant liv som ingen egentligen vill läsa om? Jag är inte så bra på att blogga överhuvudtaget, jag är inte bra på nånting , bloggen känns skit och jag vill bara ge upp, men endå inte... Jag skriver för att locka er till bloggen men jag får absolut inget tillbaka, det känns super tråkigt. Om jag ber er att snälla lämna en kommentar om vad NI vill läsa om för då skriver jag om det. Ett litet bloggproblem som det här är ingenting mot vad för problem som finns men jag skulle verkligen uppskatta om ni tog er tid att lämna lite kommentarer om vad ni vill läsa om för jag orkar faktiskt inte sitta och skriva "hej idag var jag i skolan nu ska jag duscha och sen plugga, vi får höras imorn" ett dagligt inlägg på min blogg, hur tråkigt är inte det inlägget egentligen? vem vill läsa det? inte jag iallfall. Jag vill verkligen inte lägga ner nu, jag ska hålla mig till EN blogg och inte hundra stycken som jag haft förrut, nu är det denna jag ska satsa på men det är faktiskt lite svårt när jag inte ens vet vad jag ska skriva om...
 
Hoppas att ni faktiskt kan hjälpa mig lite nu...
 
Mitt ♥





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback